Sometilin tavoittavuus kasvoi 2765 %
Tavoite
PR-kampanjan tavoitteena oli kasvattaa bränditietoisuutta, houkutella uusia yleisöjä ja herättää kiinnostusta joulun herkkuboksia kohtaan.
Tavoittavuus
Kampanjaviikolla asiakkaan Instagram-tili tavoitti noin 7000 käyttäjää, joista 70 % oli uusia yleisöjä. Kasvu oli huomattava: tili tavoitti 2765 % enemmän uusia ihmisiä PR-kampanjan aikana.
Seuraajat
Asiakkaan Instagram-tili kasvoi yli 450 seuraajalla kampanjan aikana, ja kasvua tuli 18 %.
Klikkaukset nettisivuille
Www-linkin napautuksia oli + 2770 %, mikä kertoo, että käyttäjät siirtyivät aktiivisesti tutustumaan valikoimaan ja harkitsemaan ostamista.
Yhteenveto
Kampanjan tulokset vahvistavat, että huolella suunnitellut ja toteutetut PR-lähetykset voivat olla erittäin tehokas keino kasvattaa bränditietoisuutta ja tavoittaa uusia yleisöjä sesonkituotteille.
Asiakkaan palaute
"Ammattitaitoinen ja idearikas palvelu. Kampanja toteutettiin tehokkaasti ja tuotteliaasti. Hyviä näkemyksiä ja ideoita kampanjaa ennen ja jälkeen. Avulias ja ystävällinen palvelu, lämmin suositus!"
- Iita Niskanen, Bakery Iita
Ota yhteyttä
info@wearesalty.fi